آخرین اخبار
کد مطلب: 124864
هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا؛
استقلال برابر الاهلي متوقف شد/ يک امتيازي که به درد دو تيم خورد!
تاریخ انتشار : 1396/02/06 08:49:54
نمایش : 2686
ديدار تيم هاي فوتبال استقلال ايران و الاهلي امارات در شرايطي با تساوي به پايان رسيد که دو تيم با کسب يک امتياز از اين بازي تا حدود زيادي صعود خود را قطعي کردند.
به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ روز دوم از هفته پنجم رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۲۰:۱۵ دقيقه امروز سه شنبه با ديدار تيم هاي استقلال ايران و الاهلي امارات پيگيري شد که اين بازي با تساوي يک به يک به پايان رسيد.

عبدالعزيز سنقور(۱۶) براي الاهلي امارات و کاوه رضايي(۵۸) براي استقلال گل زدند.

در اين بازي که در ورزشگاه آزادي تهران و زير بارش باران آغاز شد شاگردان منصوريان دقايق ابتدايي را با حملات پرتعداد خود اغاز کردند و تيم اماراتي فقط به فکر دفاع بود. اين در حالي بود که برخلاف جريان بازي تيم الاهلي در دقيقه ۱۶ به گل برتري رسيد. 

در اين دقيقه يک لحظه غفلت مدافعان استقلال و اشتباه در جاگيري باعث شد توپ درون محوطه جريمه به عبدالعزيز سنقور برسد و او هم با ضربه اي دقيق توپ را از بين پاهاي سيدمهدي رحمتي تبديل به گل برتري تيمش کند.

بعد از اين گل استقلال حملات زيادي را روي دروازه خود پي ريزي کرد اما دفاع چند لايه الاهلي اجازه نداد تا آبي هاي تهران به گل تساوي دست پيدا کنند.

در نيمه دوم استقلال بازهم تيم برتر ميدان بود و حملات زيادي را روي دروازه حريف اماراتي انجام داد اما تنها يک بار توانست توسط کاوه رضايي از اين برتري استفاده کند و به يک امتياز بسنده کرد. 

شاگردان عليرضا منصوريان با اين تساوي ۸ امتيازي شدند و به همراه الاهلي امارات که اين تيم هم ۸ امتيازي است در رده هاي اول و دوم قرار گرفتند و شانس صعود به مرحله بعد هستند.

انتهاي پيام/ن

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس